مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 10:552021-10-21سياسي

یادداشت| آقای رییسی؛ اردبیل را بر مدار توسعه قرار دهید


مردم استان اردبیل از آیت الله رییسی این خواسته و مطالبه را دارند که اگر قرار است این استان همچنان بر پایه استدلال های غلط گذشته و به دلیل برخورداری از پتانسیل کشاورزی از زیرساخت های تولیدی و صنعتی اشتغالزا بی بهره بماند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی اکبر روح نواز در یادداشتی نوشت؛ استان اردبیل فردا جمعه میزبان رییس جمهوی اسلامی ایران است.

این هشتمین سفر استانی آیت الله رییسی است که با هدف شناسایی قابلیت ها و ظرفیت های اقتصادی، رفع موانع و مشکلات مردم انجام می پذیرد.

طبق اطلاعات رسمی منتشره، استان اردبیل به طور میانگین از نظر شاخص های توسعه اقتصادی، صنعتی، فرهنگی و بهداشت و درمان، رتبه 24 را در میان استان های کشور به خود اختصاص داده است؛ آماری که نشان می دهد این استان در ردیف مناطق محروم کشور قرار دارد و به حق باید در اولویت برنامه های توسعه دولت گنجانده شود.

سهم نیم درصدی استان از زیرساخت های صنعتی کشور گواه این ادعاست که ادوار دولت ها حتی حاضر نشده اند حمایت ها و مشوق های حداقلی را در چارچوب آمایش سرزمین برای توسعه پیش نیازهای صنعتی و تولیدی و بر پایه پتانسیل های اختصاصی نظیر کشاورزی، توریسم، معادن و ترانزیت انجام دهند و در نتیجه استان اردبیل رتبه های ممتاز بیکاری و مهاجرفرستی را کسب کرده است! به بیانی دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت| آقای رییسی؛ اردبیل را بر مدار توسعه قرار دهید

یادداشت| آقای رییسی؛ اردبیل را بر مدار توسعه قرار دهید